Avbeställningsskydd

Yes jag klarade det.
Jag kunde stå emot frestelsen att åka till staden igår
Fast det hade var kul att träffa A för en fika, ta en öl med J eller möta C på Grand
Men jag stod på mig och sa nej
Jag är faktiskt riktigt stolt
Idag blir ännu en dag hemma
Mamma och pappa ska antagligen iväg och grilla med Bolins o Thells men jag tror att jag stannar hemma än en gång för att kurera mig.
Det var som Anna sa igår "Malin du får inte vara sjuk när vi ska åka till Sthlm för vi har inget avbeställningsskydd!"
Hon bokade nämligen buss-biljetter igår så nu är äntligen alllt bokat buss, hotell och heldag vid Soliden scenen
Jag längtar verkligen det ska bli såå kul

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0