Shopping var det ja

Aj aj aj vad ont det gör i min hals
Men men vad ska man göra det är bara att stå ut

Igår trotsade jag min förkylning och tog mig ner till staden
Det blev fika med Anna och Jocke på Café Viskan
Senare kom även Yo och Soph och joinade oss
Eftersom det var torsdagskväll var vi ju också tvunga att ta del av gratisunderhållningen på stora torget
Det var Alcazar som stod för den igår... dom var faktiskt grymma iår med
Eftersom jag mådde som jag gjorde blev det buss hem direkt efter för min del och det tror jag var bra, för jag vill inte veta hur jag hade mått idag annars med tanke på hur jag mår nu

Dagens planer är att ta sig till staden för att shoppa lite infför min Ölands-visteelse nästa vecka
Jag får för mig att det kanske är lite mindre folk i dag än i helgen

Så nu ska jag försöka få tag på Jocke (vilket inte är det lättaste vill jag lova)
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0