Update

Fy på mig. Jag kom från Öland i lördags kväll men har inte uppdaterat er.
Ölands-resan var hur trevlig som helst. Jag och M hade verkligen superkulit
I lördags var det träffa E som gällde. Jag mötte upp henne på Harrys det blev en trevlig kväll/natt
Igår såg jag till att verkligen sova ut. För kroppen och huvudet var verkligen trött. Vid fyra blev jag hämtad av Martin, Olivia och Jocke. Det var besök i Viskafors och handling som gällde.
Kvällen tillbringades sedan hemma hos martin och Jocke där vi kollade på tv tills vi bestämde oss för att jag skulle hämta de två nya Wallander-filmerna som låg hemma hos mig.
Det blev en mkt trevlig film kväll.

Nu ska jag äta lite brunch
Pusshej








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0