Egen teori

Jag har kommit på en sak: Ju roligare jag har på helgerna desto snabbare går veckorna
Ja jag vet jag får heller inte ihop den ekvationen, men det är så det "är"
Den senaste månaden har ju bara sprungit förbi
Det är en månad sedan jag fyllde år
Det efter det har ngn snabbspolat veckorna och låtit mig njuta av helgerna

9 maj; Förfest hos Yo och senare hos frida för att senare gå till Harrys
10 maj: Födelsedag
16 maj: Grellfest hemma hos mig och sedan utgång på Harrys
21-24 maj: Myshelg med föräldrarna
30 maj: Förfest i parken och utgång på Harrys
4 juni: Förfest hos Emelie och utgång på X&Y
6 juni: Förfest och fotbollstittande på GIF och utgång på Harrys

Förstår ni vad jag menar
Kan man ha det bättre

Jag älskar mitt liv just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0