Inget gott som inte har ngt ont med sig

Nu var det ett tag sedan jag bloggade men det har varit så mkt annat det senaste

Lördagen
- Bolaget med Jocke
- Sola
- Träffa Jocke för att åka till Trandared
- Förfest
- Utgång
- Träffa Yo
- Promenad hem


Söndagen:
Den bestod mest av att kurera mig från förkylningen jag drog på mig under lördagen. Det var mkt sovande för min del.

Måndagen:
Fortfarande förkyld (plus mensärk) i den 30 gradiga värmen =( Kollade på tennisen på tv och allmänt kurera mig.

Tisdagen:
Idag är det mkt bättre. Så idag hade man ju velat göra ngt men kroppen är fortfarande slö så det blir nog en lugn dag idag med.

Nu ska jag se om jag hittar ngt gott att äta till frukost
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0