Nervös

Jaha då var man vaken alldeles för tidigt
Men jag kan verkligen inte sova
Jag tror att jag är nervös åt/med andra idag
Min lördag kommer att gå i väntans tecken
Yo åker till Gbg och Metaltown idag och jag hoppas att allt går så bra som det bara kan
Så fort min telefon ringer idag kommer mitt hjärta att slå volter
Sen så ska Jocke på anställningsintervju vilket också är nervöst
Hoppas verkligen att det går bra
Så idag mår min mage sådär, den mår inte bara dåligt pga gårdagens kaffedrickande
Men vad ksa jag fylla min dag med?
Jag kan ju inte bara gå runt och tänka och vara nervös
Men vad ska jag göra?
Det kommer nog att bli en dag i solen antar jag

Men vi hörs senare
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0