Snick-snack

De senaste tre dagarna har jag till största del tillbringat med Emelie
Måndagen började med att jag tog mig upp till Öppet Hus i församlingshemmet för att fika med Emelige och Riise. Det blev några koppar kaffe och lite prat innan jag tog Brum om och åkte hem
Tisdagen började på samma sätt men slutade liite annorlunda. Jag och Emelie fastnade och pratade på parkeringen och jag var inte hemma förrän 18:30 (åtta timmar) Sen var det grillning som gällde. Allsång på Skansen hade också premiär den följdes av U21 EM Serbien-Sverige.
Onsdagen tillbringades också till stora delar med Emelie. Fika på Öppet Hus och sen åkte vi till Knalleland en sväng. Det besöket resulterade i hårfärgsköp för min del. Så nu sitter man här med nyfärgat hår. Blev inte riktigt som jag ville men jag är nöjd ändå.
Imorgon ska jag åter igen till församlingshemmet för att visa upp färgnings resultatet. Sen ska jg nog lägga mig i solen en stund och bara vara.

Nu ska jag fortsätta att kolla på Big Brother

Övar och ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0