Tråk

Oj det var lääänge sedan jag hade såhär tråkit
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra
Har tillbringat hela dagen i sängen med min laptop i knät
Jag gick in för att se fotbollsmatchen mellan Spanien och Nya Zeeland men så somnade jag och när jag vaknade hade dom spelat i ca 20 minuter och det stod redan 3-0 till Spaninen. Då ville inte jag titta med och nu sitter jag här igen.
Titta på film kanske man kan göra.... men vilken?
Suck detta är inte alls kul
Jag vill hitta på ngt
Jag blir lite mörkrädd omd et ska vara såhär hela sommaren
Ne men så kan det väl ändå inte bli
Varför skulle det vara annorlunda nu än vad det hade varit hela våren?
Detta måste ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0