_ _ _ _ _ _ _ ...?

Innan idag när jag låg ensam i min säng tänkte jag tillbaka på den senaste tiden. Den har verkligen varit helt underbar. Har tillbringat den med de som betyder mest. Jag har varit med om de mest underbara stunder som jag bara kunnat drömma om skulle hända mig. Ibland kan jag bara stanna upp och le. Le för att jag är såå lycklig. Om jag på ngt sätt skulle kunna visa hur lycklig jag är så skulle jag gärna göra det. Men jag gör mitt bästa och hoppas att det märks. det kan ju inte bara var jag som märker att jag trivs med mitt liv just nu. Jag skulle vlija kunna utrycka mig i ord hur jag känner. men jdet finns inte så många ord för att det ska vara möjligt. Lycklig ör inte tillräckligt nog.

Tack för ordet
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0