Zooova!

Jag orkar inte min trötthet
Det är inte normalt att vakna ett flertal gånger mellan 08-12.30 och bara vända på sig och somna om.
Sjuk?
Det skulle inte förvåna mig men det känns inte så
Känner mig pigg o kry (än så länge)

Jag måste bara nämna den sena snack-fikan med Lyckan igår
haha Det var kulit
Jag tror att dom på Snack snart känner igen oss (om dom inte redan gör det)
Efter igår skulle det inte förvåna mig
Vi är tjejorna som pratar högt och vint om allt och inget
Igår gick vi igenom alla samtalsämnen från hur stora Ambulanser är till förintelsen
Sen att vi utan problem kan sänka sissådär sex koppar kaffe (förvånad att det är ju 6 koppar?) var på tre timmar är ju också ett kännetecken
Men jag ÄLSKAR verkligen våra kvällar på Snack

Mer Snack åt folket!
Hejhopp kaffedopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0