Hopplös

Usch vad jag känner mig usel
Det var ju meningen att jag skulle städa idag
Har jag gjort det... naej

Vad är det för fel på mig? Att man inte alltid gör som man blir tillsagd är väl en sak men när man säger till sig själv att göra ngt men ändå inte gör det är det illa. Okej jag har fortfarande tid kvar på dygnet. Men jag bli såå irriterad på mig själv. I morgon hinner jag inte städa heller då jag ska möta Anna för lite kvalitetstid med henne. Suck. Okej på fredag då. Ja det hinner jag innan grillkvällen på UG. Men det är absolut sista chansen. Jag tänker inte städa på lördag då jag ska hjälpa mamma med förberedelserna för söndagens kalas. Varför ska jag alltid skjuta upp allting. Jag vet ju hur jobbit det blir. Ne detta måste det bli ändraing på. Vem vet kan kanske bi ngt smartare när jag på söndag blir 20 jordsnurr. Men kan ju alltid hoppas.

Ne nu ska jag se om jag kan få i mig ngn mat.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0