Jag har en plan

Jaha Tordag.
Vad ska man göra denna dag i livet?
Bara låta den passera?
Eller ska man göra ngt vettit?
Jag röstar på det sist nämnda
Men då kommer nästa fråga:
Vad ska jag göra?
Jag har redan bestämt att jag ska laga mat ^^
Men det kan jag ju inte göra hela dagen?
Jag hade också funderingar på att jag skulle ta mig till staden/knalle
Men jag har inte riktigt den ekonomin nu

Jag vill inte vara helt pank på lördag så det nalkas fest hemma hos Malin
Det ska föresten bli hur kul som helst
Vänner, grillning och en massa tjöt
Innan dess ska jag och E experimentera lite ^^
Detta kan bli spännande
Jag kommer med en rapport sen om hur det gick (jag vågar inte säga ngt nu**)

Ne nu åter till dagens problem: Vad ska jag göra idag?
Städa? Ja varför inte...
Promenera? Ja det är ju alltid trevligt
Fotografera? Ja det är superkul
Tvätta? Ja det skulle också behövas

Oj nu blev det ett problem till
Nu ska jag välja vad jag ska göra

Jag tror att jag göra såhär att jag slänger i en maskin tvätt går och duschar och sedan tar jag fram dammsugaren.
Det tyckte jag lät som en bra plan.

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0