Lång helg = kort inlägg

Hej hopp
Nu har det passerat en låång helg sen jag skrev här senast
Helgen har spenderats med mamma o pappa
Det har köpts/planterats blommor, handlats, ätits god mat, fotograferats, tittats på tv/film, skrattats och umgåtts
Det var länge sedan jag bara umgicks med dom
Dock var inte hela familjen samlad då Niklas var med en kompis i Varberg, torsdag-söndag
Igår var det sista (ordinarie) jobbkvällen på Fritte för min del, känns lite knas, har ju tillbringat många arbetstimmar där de senaste månaderna. Vad ska man nu göra. Aja det får bli sommarens huvudvärk.

Ikväll är det Elfsborgs match. Jag har inte riktigt bestämt om jag ska gå än. Jag har två biljetter men man vill ju inte gå ensam. Får se om jag kan lösa detta annars blir det nog en vanlig måndagskväll på UG. Det är inte fyskam det heller.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0