Update

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här
Sammanfattning

Onsdag:
Almenäs med Madden och Anna. Det var fotbollsmatchen mellan KK och VF som skulle skådas. Det var en trevlig kväll med mycket prat. Jag och Madden hade väldigt djupa samtal ett tag. Men det var trevligt.

Torsdag:
KORTEGE 2009!
Träffade Y vid södra för att gå och se på kortegen. Efter en stund hade vi tagit oss bort till Grand där vi hittade ett "bra" ställe att stå och se spektaklet. Efter en stund kom även Emelie, Johanna, Jennie och Ida. Vi stod kvar hela kortegen och bestämde oss för att gå bort mot Teknis för att se när dom kom tillbaka. På skolgården träffa man lite kändisar. Rivningsarbetet var i full gång. Efter att ha iakttagit allt en stund så var tanken att vi skulle ta oss upp till "Yo's" park. Men det var inte det lättaste. Beslutsångest AB! i hamnade på Viskan, City och 49:an innan vi tillslut hamnade dit det var tänkt. vi satt ute en stund innan vi gick in till Yo för att få lite musik. Efter lite musiklyssnande, gitarrspelande och pratande bar det av ner till Harrys. Oj oj oj vad kul det var. Mkt dans blev det.
När det var dags för stängning bar det av till Donken. Yo och Emelie hade gått före så jag och Molle fick ta oss dit själva. När vi kommer till Donken var det Cheesburgare som åts. Jag och Molle satt kvar på donken ett bra tag. Emelie sprang fram och tillbaka. Men tillslut bestämde vi oss för att ta oss hem. Eftersom bussarna hade slutat gå och det fortfarande var skönt väder så bestämde jag och Emelie oss för att promenera hem. Efter att ha lämnat an Molle på sin buss och sett till att Hannis kom hem med sin taxi. Gick vi mot Sjöbo. Det var en trevlig promenad med mkt prat om allt och inget. Som vanligt "fastnade" vi utanför Emelie. Det slutade med att jag inte var hemma förrän 05:20

Fredag
Upp och hoppa klockan tio efterom kroppen inte vill sova mer. Jag gjorde minsta möjliga fram till det att ci skulle åka på 28årskalas hos min kusin. Det bjöds mumsig mat.
Senare var det dags för staden igen. Jag mötte upp Emelie, Yo, Ida och Albin utanför Trägårn vid elva. Det blev en kort utgång av flera anledningar. På grund av min korta sömn kände jag att jag var helt borta. Det fick bli taxi hem. Denna gång var jag hemma liite tidigare 01:05.

Lördag
Idag är det jobb som gäller. Undra hur många som är på fritidsgården idag. det är ju så fint väder. Aja det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0