It's a kind of magic

Nu är jag tillbaka
Tillbaka från min lilla bubbla som jag har levt i hela helgen
Min helg har verkligen varit magisk
Lördagen var helt underbar. Kvällen började hos Yo. Efter mkt skratt, prat och Queen bestämdes det att vi (jag, Yo, Emelie, Ä och Molle) skulle fortsätta hem till Molle och Frida. Där fortsattes det med snicksnacket och bra musik.
Sedan var et dags för lite mat. Det bestämdes att vi ville äta på Snack. Sagt och gjort taxiresa två bar av ner till staden. Där åts det Fish and chips, pizza, hamburgare och kebabtallrik. Mums vad gott det var.
Efter denna måltid var det dags att inta Harrys. Där satte vi oss vid ett bord för umgicks (lite till). När uret visade fem i tolv försvann Yo och Emelie. Några minuter senare ser jag dom komma tillbaka, med händerna fulla av shotsglas. det visade sig att alla skulle shota tequila rose. Alla fick varsitt glas med den underbart fina rosa vätskan i. sen så skulle jag tydligen shota två till, en Lakrits och en underbart god Hallonshot. Dom et verkligen vad Malin gillar. till dessa shots bjöds det också på skön-sång. Så fint!
Naturligtvis dansades det en del också.
Hem åkte man i Thomas ngt låga bil. Men jag och Emelie kom plats i baksätet som vi först inite trodde fanns.

Jag kan inte tacka er tillräckligt många gånger för denna oförglömliga kväll/natt!

Söndag
Klockan halv tio väcktes jag av underbar sång av min underbara familj. jag såg knappt min mamma bakom den stora fina buketten av 20 stora vita rosor. Det fanns också paket, I det fina paketet hittade jag en Nikon Systemkamera.
Dagen hade bara börjat. Den fortsatte med mkt fotografering tills släkten ringde på dörren. Mer paket blev det. Rödvinsglas, ljuslyktor, halsband, biljetter till Champions of rock och sparbössa. Vilka fina presenter.

Jag kunde inte få en bättre 20årshelg,



Kommentarer
Postat av: lyckan

QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN<3<3<3<3

2009-05-11 @ 14:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0