Snörvel

Atschooooo!
*host*
Nu börjar jag se ett slut på detta.
I en vecka har jag varit förkyld till och från
Men i torsdags bröt den ut på riktigt
Har varit sängliggande sen dess
Har legat och kollat på Tre Kronor (nostalgi)
Plöjt igenom hela säsong ett och två
Det har varit det enda jag har velat göra sjuk i min ensamhet
Atschoooooo!
Men idag är det söndag och det kan inte bli bättre
Någon gång under dagen kommer jag att bli hel igen
Martin kommer nämligen hem från Stockholm *längtar*
Ne nu ska jag se klart på Tre Kronor-avsnittet och sen ska jag åka och hejja fram Niklas och Kronäng till seger så att dom har en chans att få spela i Pojk Allsvenskan nästa säsong
Hejhopp
Atschoooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0